کولانت-10000 (C10000)

کد محصول: 101201030

کولانت-10000 حاوی نمکهای آلی و معدنی و روان کننده های محلول در آب می باشد. از این محصول برای روانکاری، خنک کاری و همچنین شستشو و ته نشینی براده در عملیات تراشکاری و برشکاری فلزات استفاده می شود و در صنایعی چون صنایع لوله و پروفیل سازی، کلیه کارگاه های تراشکاری،برشکاری، فرزکاری و غیره قابل کاربرد می باشد.

از مزایای این محصول نسبت به سایر کولانت ها، میزان مصرف کمتر آن می باشد.
اشتراک گذاری:

استفاده از روغنهای حل شونده در روانکاری و خنک کاری عملیات ماشینکاری، معمولا همراه با مشکلاتی نظیر فساد پذیری و بوی نامطبوع می باشد. از طرفی روغنهای حل شونده، دارای خاصیت روانکاری عالی می باشند ولی در مواردی که شدت گرمای تولیدی در عملیات ماشینکاری بسیار بالا باشد، خنک کننده خوبی به شمار نمیآیند.

کولانتهای سنتتیکی با خاصیت خنک کنندگی بالا می توانند در عملیاتی که شدت تولید حرارت زیاد است، جایگزین خوبی برای روغن های حل شونده باشد. علاوه براین کولانتها نسبت به روغن های حل شونده دارای مزایای زیر می باشند:

  • بو نمـی گیرند و در هیچ شرایطی فـاسد نمی شوند.
  • در هر آبی و با هر درجه سختی قـابـل حل شدن هستند.
  • به دلیل شفافیت ، روئیت قطعه بهتر و دقت پرداختکاری افزایش می یابد

کولانت-10000 حاوی نمکهای آلی و معدنی و روان کننده های محلول در آب می باشد. از این محصول برای روانکاری، خنک کاری و همچنین شستشو و ته نشینی براده در عملیات تراشکاری و برشکاری فلزات استفاده می شود و در صنایعی چون صنایع لوله و پروفیل سازی، کلیه کارگاه های تراشکاری،برشکاری، فرزکاری و غیره قابل کاربرد می باشد.

روغن استرچ-1000

کد محصول: 202202123 روغن استرچ-1000، یک روغن شفاف است که به منطور خنثی نمودن الکتریسیته ساکن، نرم کردن الیاف و نخ و جلوگیری از ریزش پرز و پارگی نخ، در عملیات تکسچرایزینگ (مجعد نمودن) الیاف پلی استر و نخ های POY، به کار می رود. این محصول با دارا بودن خواص آنتی استاتیکی مناسب، باعث باز شدن راحت نخ از روی بوبین شده و علاوه براین  خواص نرم کنندگی خوبی برای نخ ایجاد می کند

روغن استرچ-2000

کد محصول: 202202124

وغن استرچ-2000، یک روغن شفاف است که به منطور خنثی نمودن الکتریسیته ساکن، نرم کردن الیاف و نخ و جلوگیری از ریزش پرز و پارگی نخ، در عملیات تکسچرایزینگ (مجعد نمودن) الیاف پلی استر و نخ های POY، به کار می رود. این محصول با دارا بودن خواص آنتی استاتیکی مناسب، باعث باز شدن راحت نخ از روی بوبین شده و علاوه براین  خواص نرم کنندگی خوبی برای نخ ایجاد می کند

نرم کننده-2000

کد محصول: 205202115

نرم کننده-2000، یک امولسیون ویسکوز است که در عملیات تکمیل و رنگرزی نخ به کار می رود و زیر دست پارجه را نرم و لطیف می کند.  ویژگی‌های تکنولوژیکی پارچه  مانند مقاومت در برابر سایش و چین خوردگی با استفاده از این محصول و قابلیت دوخت و الاستیسیته پارچه را بهینه می‌کند. از این محصول در عملیات تکمیل و رنگرزی در صنایع نساجی استفاده می شود.

نرم کننده-1000

کد محصول: 205202114

نرم کننده-1000 یک روغن شفاف سنتزی است که در عملیات تکمیل و رنگرزی نخ به کار می رود و زیر دست پارجه را نرم و لطیف می کند.  این محصول علاوه بر زیبایی ظاهری محصول، باعث افزایش استحکام، کاهش گسستگی نخ هنگام دوخت و بهبود مقاومت در برابر سایش و جرخوردگی می شود.
این محصول درعملیات تکمیل و رنگرزی در صنایع نساجی کاربرد دارد.

روغن دوخت-1000

کد محصول: 203202119

روغن دوخت-1000، یک امولسیون شیری رنگ روغن در آب است که در عملیات تکمیل نخ دوخت استفاده می شود. نخ هنگام پیچیدن بر روی دوک آغشته به روغن دوخت می گردد. این روغن با ایجاد یک فیلم میکرونی بسیار نازک بر روی نخ پرزهای سطحی را می خواباند و مانع از ایجاد نپ شده و در نتیجه از پاره شده نخ طی مرحله دوزندگی جلوگیری می کند.

آنتی استاتیک-2000

کد محصول: 102202128

آنتی استاتیک-2000 یک مایع روغنی است که با ایجاد یک لایه نازک بر روی الیاف، باعث انتقال آسان الکتریسیته ساکن از روی الیاف و پارچه در عملیات مختلف نساجی مانند ریسندگی پشم و پلی استر، بافندگی و تکمیل الیاف، نخ و پارچه شده و باعث خنثی شدن اثر الکتریسیته ساکن می شود. این محصول همچنین به عنوان افزودنی در تهیه سایر روغن های نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپین فینیش BCF-16000

کد محصول: 202202107

اسپین فینیشBCF-14000یک روغن شفاف با پایه مواد شیمیایی سنتزی است که می تواند برای تولید الیاف پلی پروپیلن در فرایند ذوب ­ریسی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با ایجاد لایه سطحی بر روی الیاف، موجب کاهش اصطکاک، افزایش مقاومت الیاف و تخلیه بار الکتریکی ایجاد شده در اثر تماس سطح الیاف با سطوح، در مسیر فرایند می گردد.

امولسیفایر-6000

 
امولسیفایر-6000 یک امولسیفایر مناسب برای پارافین های با نقطه اشتعال بین 140 -120 درجه سانتیگراد می باشد. این امولسیفایر با ایجاد امولسیون پایدار، قابل کاربرد برای تهیه انواع روغنهای حل شونده مورد استفاده در صنایع نساجی می باشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

logo-light

شرکت پیشگامان فیدار اسپادانا با بیش از دو دهه فعالیت در زمینــه تامیــن و فــروش مــواد شــیمیایی و مصرفــی در خدمــت صنعتگــران و تولیدکننــدگان فعــال در صنایــع مختلفــی چــون صنایــع فلــزکاری، تراشــکاری، نسـاجی و صنایـع وابسـته می‌باشـد. شرکت بنموس از دوبخـش واحد تولیدی و واحد تحقیق و توسعه تشـکیل شـده اسـت.

با ما تماس بگیرید

DESIGN BY BENMUS – © 2019. ALL RIGHTS RESERVED.