چربی زدایی با استفاده از دستگاه شستشوی قطعات

معمولا در محیط های کاری صنعتی، اغلب قطعات فلزی و سطوح تجهیزات نیاز به چربی زدایی دارند. از تمیز کردن لکه های کوچک روغن تجمع یافته بر روی قطعات موتور گرفته تا حذف توده های چربی که بر روی سطوح فلزی قطعات و تجهیزات مختلف انباشته شده اند. بنابراین حذف چربی‌از روی فلزات یکی از ضروری‌ترین اقدامات برای حفظ بهره‌وری کسب‌وکار است.

استفاده از ماشین شستشوی قطعات

برای به حداکثر رساندن اثربخشی، چربی‌زدایی فلزات باید با استفاده از بهترین روش شستشوی قطعات و کارآمدترین ماده چربی زدا انجام شود. در مورد انتخاب روش شستشوی قطعات، بهترین راه حل ممکن است استفاده از دستگاه شستشوی قطعات باشد. اگر فرآیند زدودن چربی از فلزات در صنعت شامل هر یک از عوامل زیر باشد، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان از دستگاه شستشوی قطعات بهره برد:

 

  • تمیز کردن قطعات ظریف
    تمیز کردن قطعات ظریف با دست، به دلیل طراحی بسیار دقیق آنها که اغلب دارای خطوط و شیارهای پیچیده است، بسیار دشوار است. از آنجایی که دستگاه شستشوی قطعات، محلول پاک کننده را تحت گرما و فشاربه طور یکنواخت در تمام سطح یک قطعه توزیع می کند، خطوط و شیارهای قطعات ظریف، معمولاً مانعی برای فرآیند چربی زدایی ایجاد نمی کنند. برای عملکرد موثر، دستورالعمل های دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کاهش انتشار بخارات سمی در محیط کار
انتشار بخارات سمی از محلول های تمیز کننده ، به دلیل اینکه می تواند تهدیدی برای سلامت کارگران باشد، از نگرانیهای رایج در محیط های کار صنعتی است. استفاده از دستگاه شستشوی قطعات به جای فرآیند چربی زدایی در هوای آزاد می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

 

کاهش هزینه حلال
استفاده از دستگاه قطعه شویی از دو راه می تواند هزینه حلال پاک کننده را کاهش دهد، یکی از طریق جلوگیری از تبخیر حلال در هوای آزاد و دیگری امکان بازیافت حلال که از طریق جداسازی چربی ها از آن صورت می گیرد. بنابراین استفاده از ماشین شستشوی قطعات می تواند یک استراتژی موثر در کاهش هزینه های مستمر چربی زدا باشد.

 

تسریع عملیات شستشو
دستگاههای قطعه شویی در مقیاس صنعتی، در از بین بردن تجمعات سنگین چربی در مدت زمان کوتاهی، بدون آسیب زدن به قطعات، عالی عمل می کنند. برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، تسریع در تمیز نمودن قطعات، دلیل اصلی استفاده از دستگاه شستشوی قطعات است.

 

نیاز به یک چربی زدای با کیفیت

 

استفاده از دستگاه شستشوی قطعات برای فرآیند چربی زدایی فلزات دارای مزایای زیادی است، اما این تنها زمانی است که از یک حلال تمیزکننده بسیار کارآمد استفاده شود. اگر به دنبال استفاده از یک چربی زدای فلزات با کیفیت هستید، که برای قطعاتی که تمیز می‌کنید و دستگاهی که برای تمیز کردن آنها استفاده می‌کنید مناسب باشد، ما می‌توانیم یک محصول سفارشی که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می‌کند، به شما ارائه دهیم. چربی زدای بنموس باکیفیت، کارآمد، سازگار با فلزات

پست قبلی

عوامل ایجاد رسوب در تجهیزات انتقال حرارت

پست بعدی

اخبار شماره یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار ما، عضو شوید

logo-light
شرکت پیشگامان فیدار اسپادانا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینــه تامیــن و فــروش مــواد شــیمیایی و مصرفــی در خدمــت صنعتگــران و تولیدکننــدگان فعــال در صنایــع مختلفــی چــون صنایــع فلــزکاری، تراشــکاری، نسـاجی و صنایـع وابسـته می‌باشـد. شرکت بنموس از دوبخـش واحد تولیدی و واحد تحقیق و توسعه تشـکیل شـده اسـت.

با ما تماس بگیرید

DESIGN BY BENMUS – © 2019. ALL RIGHTS RESERVED.